Croaziera

2011
Raluca Matis
Croaziera de James Patterson & Howard Roughan  -Carti bune de citit

Sunt cărţi care pot stârni entuziasmul unui cititor avid, iar "Croaziera" este una dintre acestea. Este genul de carte pe care nu o poţi începe decât dacă ţi-ai eliberat programul, pentru că odată ce-ai "pornit la drum" nu mai este cale de întoarcere sau momente de "respiro". Plecând de la povestea unei mame de carieră care încearcă să-şi reconsolideze ce i-a mai rămas din familie în urma pierderii soţului, acţiunea se transformă într-o nemaipomenită aventură la limita supravieţuirii, aventură ce se va desfăşura cu repeziciunea secvenţelor cinematografice, lucru ce va ţine cititorul "ţintuit" în "exerciţiul" lecturii fără drept de apel. Pentru că îţi vei spune mereu: "Încă un capitol", până vei ajunge la final într-un suflet, disperat în a afla cât mai repede deznodământul. Ideea în sine nu revoluţionează neapărat domeniul thrillerului, dar maniera extrem de dinamică de redare a întâmplărilor, cu o dozare perfectă a ingredientelor - puţină tensiune, puţin dramatism, puţin erotic, ceva secrete - va face din acest roman un succes de necontestat. Personajele, începând cu disfuncţionala familie Dunne şi terminând cu agenţii statului, vor contribui de asemenea la reuşita cărţii, astfel încât nu-ţi va deloc greu să iei parte la aventurile lor.
    "Croaziera" te va convinge cu siguranţă că James Patterson este un maestru al suspansului şi vei dori şi alte exemple de virtuozitate a autorului.

<<
  • Norma de Emmanuel Robles  -Carti bune de citit