Dezvaluiri de sucub (vol.6 Seria "Georgina Kincaid")

2013
Dezvaluiri de sucub (vol.6 Seria "Georgina Kincaid") de Richelle Mead  -Carti bune de citit

"Mi se terminase programul în slujba sărbătorilor.
   Desigur, pe când traversam din nou mallul, nu puteam să nu remarc că, în schimb, programul de la principala mea muncă, cea de sucub aflat în ilustra slujbă a iadului, nu mi se termina niciodată. Secolele de pângărire şi ispitire a sufletelor îmi formaseră un al şaselea simţ, acela de a-i detecta pe cei mai vulnerabili la farmecele mele. Deşi sărbătorile erau aparent o perioadă a veseliei, în acelaşi timp aveau tendinţa de a scoate tot ce era mai rău din oameni."
   În aparenţă, simpaticului sucub Georgina Kincaid i se acordă o şansă la fericire. În sfârşit îşi trăieşte povestea alături de scriitorul Seth şi este înconjurată de gaşca ei de prieteni neconvenţionali. Însă, în realitate, se pare că iadul are alte planuri pentru ea, aşa că liniştea Georginei se tulbură iarăşi şi fericirea îi este spulberată.
   Ajunsă la volumul 6, povestea născocită de Richelle Mead şi-a păstrat farmecul şi prospeţimea, aducând, cu fiecare volum, o nouă întâmplare fascinantă şi făcându-te părtaş la evoluţia incontestabilă a personajelor. Supranaturale şi surprinzător de umane în acelaşi timp, aceste personaje îşi joacă rolurile în faţa cititorului, dezvăluindu-şi treptat trăirile şi emoţiile, făcându-ne să le iubim, să le detestăm, să le compătimim, sau să ne distrăm alături de ele.
   Întreaga serie "Georgina Kincaid" a reprezentat o călătorie fascinantă într-o lume a supranaturalului umanizat, o lume pe care o vizitezi cu uimire şi în care te regăseşti, de multe ori, din punct de vedere emoţional, o lume pe care cu greu o vei părăsi la finalul celui de-al şaselea şi ultim volum. Te poţi consola însă la gândul că oricând vei putea relua lectura întregii serii, acum neîntreruptă de datele apariţiei şi să te pierzi iarăşi în uimitoarea lume a autoarei Richelle Mead.

<<
  • Vaduvele de joi seara de Claudia Pineiro  -Carti bune de citit
  • Miercuri, respiram de Ioana Chicet-Macoveiciuc  -Carti bune de citit