Extazul lui Gabriel (vol.2 trilogia "Infernul lui Gabriel")

Sylvain Reynard
2014
Mihaela Doaga
Extazul lui Gabriel (vol.2 trilogia "Infernul lui Gabriel") de Sylvain Reynard  -Carti bune de citit

"Îl dorise încă din noaptea castă pe care o petrecuseră împreună într-o livadă, când ea avea şaptesprezece ani, dar, când se trezise în dimineaţa următoare, el dispăruse. Învăluit în aburii produşi de o beţie combinată cu droguri, el uitase de ea. Trecuseră şase ani până când se revăzuseră şi, atunci, el nu-şi mai amintea de ea. (...) Gabriel era un bărbat atrăgător, dar rece, ca o stea din depărtări. Nu-i venise a crede atunci că avea să devină iubita lui. Nu crezuse că e cu putinţă ca profesorul temperamental şi arogant să-i împărtăşească sentimentele."
    Povestea Juliei şi a lui Gabriel continuă în acest al doilea volum al trilogiei "Infernul lui Gabriel", mai complicată ca niciodată. Diferenţele dintre cei doi nu ajută la calmarea situaţiilor tensionate, iar intervenţia celor din jur este şi mai dezastruoasă. Vei suferi, vei iubi, te vei mânia, toate la intensitate maximă, Sylvain Reynard stăpânind extrem de bine arta transmiterii emoţiilor şi învăluirii cititorului. Întâmplări, pe care nu le poţi anticipa, se succed fermecător de dinamic, dinamism ce se va transmite şi asupra ritmului lecturii. Vei citi pagină după pagină, în dorinţa de a-ţi satisface curiozitatea şi de a desluşi deznodământul.
    "Extazul lui Gabriel" te va convinge că această serie este una de succes, extrem de bine scrisă, de un erotism lipsit de vulgaritate şi potrivit de "siropoasă", perfectă pentru o după-amiază de relaxare şi evadare în lectură.

<<
  • Hanul Jamaica de Daphne du Maurier  -Carti bune de citit
  • A inflorit liliacul de Rodica Ojog Brasoveanu  -Carti bune de citit