Furie oarba

Karin Slaughter
2005
Catalin Croitoru
Furie oarba de Karin Slaughter  -Carti bune de citit

"Cu fiecare minut care trecea, cu fiecare oră care nu aducea nici un indiciu serios care să ducă la găsirea bărbatului ce îi ucisese sora, furia Lenei creştea tot mai mult. Sibyl îi spusese de mai multe ori că furia era un sentiment foarte periculos, îi atrăsese atenţia că trebuie să se abandoneze şi altor emoţii decât ura. În acel moment însă, Lena nu-şi putea imagina c-ar mai putea fi vreodată fericită, nu reuşea să fie nici măcar tristă. Era atât de golită sufleteşte din cauza pierderii surorii ei, încât furia era singurul sentiment care o mai ţinea în viaţă. Se lăsa pradă acestei furii, o lăsa să se dezvolte înlăuntrul ei ca un cancer, pentru că altfel s-ar fi prăbuşit. Avea nevoie de această furie ca să poată să treacă prin această încercare."
    Descoperirea trupului neînsufleţit al unei tinere, violată şi măcelărită, va arunca un mic orăşel american în braţele terorii, mai ales când  vor avea certitudinea că fapta comisă nu este opera vreunui străin. Pediatru şi medic legist, Sara Linton este în miezul evenimentelor, fiind implicată în desfăşurarea investigaţiilor atât profesional cât şi sufleteşte.
    "Furie oarbă" îi va aduce cititorului o privire în modul de analiză medico-legală, ce va produce atât fascinaţie, cât şi groaza celui ce pătrunde în această lume morbidă. Cartea aminteşte de scrierile lui Tess Gerritsen, iar dacă tânjeşti după o scriere care să te ţină în tensiune din debut până în final, care să combine emoţia cu suspansul, tainele cu descoperirile, toate într-un decor perfect realizat, în care personajele îşi trăiesc povestea cu dezinvoltură, atunci "Furie Oarbă" va fi alegerea câştigătoare.

<<
  • Bella Mafia de Lynda LaPlante  -Carti bune de citit
  • Asculta si mori! de Ed McBain  - Recenzii carti bune