Obsesie

Melissa Marr
2010
Obsesie de Melissa Marr  - recenzie

Deşi nu se diferenţiază prea mult de cărţile pe aceeaşi temă ale lui Holly Black, şi a doua carte din seria "Fascinaţie" scrisa  de Melissa Marr reprezenta un regal pentru iubitorii genului. De această dată factorul declanşator de aventură va fi reprezentat de un tatuaj, dorit atât de mult de personajul principal, Leslie, încât această dorinţă se transformă în obsesie. Investeşte acest tatuaj cu puterea de a o ajuta să-şi revină din traume: "Uneori, o forţă impresionantă determină anumite acţiuni, alteori, vorbele sunt cele care au tărie. Ea îşi dorea să găsească o imagine care să reprezinte toate acele sentimente pe care le avea să şi-o graveze în piele ca o dovadă palpabilă a hotărârii ei de a se schimba." Pentru Leslie, care-şi caută drumul propriu în viaţă, tatuajul se va dovedi ceva mai mult decât şi-ar fi dorit, fiind astfel introdusă în lumea fantastică a zânelor. Chiar dacă pare că pentru zâne orice pretext este bun pentru declanşarea unui război, de data aceasta aflăm că motivul răutăţii lor s-ar afla în faptul că se hrănesc, şi-şi iau puterile din emoţiile negative gen frică, dorinţă, furie, lăcomie, astfel că perioada de pace se dovedeşte cumva în detrimentul Curţii Întunericului. Foarte frumoasă mi s-a părut descrierea efemerităţii umane: "în cele din urmă, muritorii întotdeauna se sfârşesc înaintea zânelor. Ei erau astfel creaturi finite. Prima bătaie de inimă şi prima amintire a lor nu erau decât la o clipire distanţă de moarte." Este o carte plăcută, o carte despre cum îţi poţi găsi drumul în viaţă indiferent de ce ţi se întâmplă. Singurul lucru important este să... supravieţuieşti.

<<
  • Cantecul lui Solomon de Toni Morrison  -Carti bune de citit
  • ...şi la sfârşit a mai rămas Coşmarul de Oliviu Crâznic  -Carti bune de citit