Cincizeci de umbre descatusate (Vol.3 Trilogia Cincizeci de umbre ale lui Grey)

E.L.James
2012
Laurentiu Dulman
Cincizeci de umbre descatusate (Vol.3 Trilogia Cincizeci de umbre ale lui Grey) de E.L.James  -Carti bune de citit

"Mă uit prin găurile umbrelei din iarbă de mare la cel mai albastru cer - un albastru de vară, un albastru mediteranean - şi scot un oftat de mulţumire. Soţul meu - soţul meu frumos şi sexy, cu bustul gol şi pantaloni scurţi făcuţi dintr-o pereche de blugi - citeşte o carte care prezice prăbuşirea sistemului bancar occidental. Din câte îmi pot da seama, se citeşte pe nerăsuflate. Nu l-am văzut niciodată stând atât de liniştit. Seamănă mai mult cu un student decât cu un CEO al uneia dintre cele mai mari companii private din Statele Unite."
    Iată spumosul final al controversatei trilogii "Fifty Shades". Dacă în volumul întâi cuplul Anastasia Steel - Christian Gray părea cum nu se poate mai nepotrivit şi cititorul nu întrezărea nici o şansă reală de evoluţie pozitivă a relaţiei, în această ultimă parte, cei doi protagonişti sunt căsătoriţi. Treptat se dezvăluie din ce în ce mai mult din trecutul întunecat al frământatului Domn Gray, iar Anastasia îşi păstrează aceeaşi "pendulare" între supunere şi revoltă, ceea ce, trebuie să recunoaştem, dă întreg şarmul personajului.
    Alte conflicte, atât interne cât şi externe, magistral dezvoltate de autoare, îţi vor capta interesul, iar toate firele ce te-au adus până în acest punct al lecturii vor fi soluţionate satisfăcător.
    Trilogia "Fifty Shades" nu este pentru cei ce mustesc de pudoare. Este incontestabil erotică, cu destul de multe descrieri incomode, dar i-am acordat din timpul meu şi nu m-a dezamăgit. În definitiv, cu cât este controversa mai mare, cu atât vânzările cresc exponenţial. Te atrage prin curiozitatea "fructului interzis" şi te va convinge să parcurgi pagină după pagină, aproape fără să-ţi dai seama. Şi exact asta o face o carte de succes!

<<
  • Soldat si Dragon (seria Odiseea Dragonului 2) de Timothy Zahn  -Carti bune de citit
  • Vise de sucub (seria Georgina Kincaid 3) de Richelle Mead  -Carti bune de citit