Violeta din safe

Rodica Ojog Brasoveanu
Kullusys
2009
.
Violeta din safe de Rodica Ojog Brasoveanu  -Carti bune de citit

"Cândva celebră în lumea şcolară a Bucureştilor, Minerva Tutovan, profesoară de matematică, constituie spaima şi coşmarul multor generaţii de elevi.(...) Circumstanţe speciale, meandrele destinului, dar mai probabil vocaţia, o făcuseră să părăsească învăţământul, acordând preferinţă activităţii de anchetă penală. Maiorul Minerva Tutovan făcea desigur parte din categoria aceea specială de indivizi care, indiferent de epocă, mediu, sau profesie, se remarcă detaşându-se cu cel puţin un cap peste ceilalţi, fac să se vorbească despre ei. Minerva era ofiţerul de securitate cel mai cunoscut din lumea infractorilor, anchetatorul cel mai excentric din minister şi care solicita cel mai puţin serviciile laboratorului."
    Câteva întâmplări misterioase şi aparent fără legătură se vor alătura în decursul naraţiunii, pentru a-ţi oferi o reuşită carte de spionaj de această dată. Celebrul personaj Minerva Tutovan copleşeşte întreaga scriere cu greutatea caracterului ei, fiind deja favorita autoarei. Într-o ţară cu prea puţine legături peste graniţă, autorităţile sunt în permanentă alertă pentru a păstra informaţiile şi descoperirile importante în interoirul graniţelor ţării. Astfel, Minerva Tutovan, şi al său "Watson", Dobrescu, vor porni în căutarea spionului ce încearcă să scoată din ţară documente tehnice secrete.
    Cum ne-am obişnuit deja, autoarea împleteşte în reuşita aventură şi poveşti de viaţă proprii personajelor, ce îmbogăţesc lectura şi oferă cititorului detaliile necesare pentru a înţelege fiecare caracter în parte. O intrigă bine închegată, personaje puternice şi carismatice, fire multiple, dar uşor de urmărit şi care ajung să se unească pentru a întregi aventura, sunt atu-urile acestui roman, "Violeta din safe" devenind o altă dovadă că Rodica Ojog Brasoveanu se situează cu certitudine în galeria marilor scriitori ai genului.

<<
  • Piramida de Tom Martin  -Carti bune de citit
  • Christine Falls. Dosarul unei morti suspecte de Benjamin Black  -Carti bune de citit