Cavalerul templier vol.2 Trilogia Cruciadelor

Jan Guillou
2014
Dan Ciobanu
Cavalerul templier vol.2 Trilogia Cruciadelor de Jan Guillou  -Carti bune de citit

"Ierusalimul era în centrul propriei sale lumi. Chiar şi Roma era departe, iar ţinuturile francilor erau şi mai departe. Tocmai la capătul lumii se găseau teritoriile reci şi întunecate ale Nordului. Acestea includeau şi o regiune numită Vastra Gotaland despre care numai câţiva oameni auziseră măcar. Învăţaţii ţi-ar fi spus că pământul de acolo e acoperit cu păduri dese, locuite de monştri cu două capete."
    A doua parte a "Trilogiei Cruciadelor", continuă firesc întâmplările începute în primul volum, demonstrând încă o dată că Jan Guillou este un autor de valoare. Dacă "Drumul spre Ierusalim" îţi prezenta călătoria de început a tânărului Arn,  volumul de faţă îl va regăsi pe acesta în mijlocul sângeroaselor lupte purtate în Ţara Sfântă, drept un bărbat matur, cavalerul templier supranumit cu respect chiar de către sarazini Al Ghouti. Acţiunea se va împărţi între Ierusalim şi Goţia, locuri în care cei doi protagonişti îşi "ispăşesc" iubirea pedepsită de Biserică.
    Un volum dinamic, cu o acţiune fluentă şi convingătoare, "Cavalerul templier", o nouă filă de istorie medievală, va aduce în faţa cititorului perfecta îmbinare a adevărului istoric cu frumoasa poveste a celor doi îndrăgostiţi, aducându-ne printre protagonişti figuri dominante ale epocii respective. La fel ca şi prima parte a Trilogiei, această carte se citeşte cu o deosebită plăcere, cititorul trăind la intensitate maximă atât aventurile lui Arn, cât şi greutăţile cu care se confruntă Cecilia, toate acestea în decorul perfect redat de autor.

<<
  • Prin labirintul ratiunii de Nora Roberts  -Carti bune de citit
  • Absintos de G. P. Taylor  -Carti bune de citit