O taina din trecut

Barbara Delinsky
2001
O taina din trecut de Barbara Delinsky  -Carti bune de citit

"Ea ştia. Înţelegea perfect ce voia el să spună. Şi îşi mai aminti că şi tatăl ei rostise aceleaşi cuvinte cu câteva minute în urmă. Se întrebă dacă nu cumva ea era aceea care trăia în alt ritm. Poate că se înşelase atunci când spusese că viaţa alături de trupa Montage era plină de satisfacţii. Poate că fusese mioapă când crezuse că viaţa de acasă, alături de tatăl ei, era de ajuns. poate şi ea avea nevoie de mai mult."
    Flautista Rachel Busek, la finalul unui concert, va primi vizita lui Jim Guthrie. Acesta, angajat al tatălui ei, îi aduce vestea că Tom Busek este bolnav. Viaţa lipsită de griji a lui Rachel se va da peste cap şi împreună cu Jim va încerca să-şi convingă tatăl că operaţia complicată care i se recomandă, este singura lui şansă.
    O investigaţie în cadrul companiei lui Tom Busek, efectuată de detectivul particular Jim Guthrie şi criza vieţii lui Rachel, care trebuie să înfrunte boala tatălui, vor reprezenta numai pretextul -cadru al autoarei. Aceasta proiectează, pe fondul creat, o poveste de dragoste ivită între Rachel şi Jim, poveste a două persoane extrem de diferite, ca mediu de dezvoltare şi carieră. Cititorul va trebui să treacă cu indulgenţă peste stângăcia dialogurilor, lăsând povestea să-şi urmeze cursul şi descoperind treptat motivele pentru alegerea lecturii. "O taină din trecut" este o frântură din viaţa unor persoane obişnuite, o poveste ce nu te va purta pe cărări extrem de tumultuoase, dar care-ţi va dezvălui frământări interioare, sentimente, nesiguranţă, toate izvorâte din trecutul personajelor, mesajul transmis fiind acela că o schimbare de perspectivă şi ceva mai multă încredere, pot rezolva neajunsurile ce-ţi tulbură existenţa şi-ţi pot oferi un nou început.

<<
  • Razboiul Uriasilor (seria Cronicile lui Thomas Covenant, Necredinciosul) de Stephen Donaldson  -Carti bune de citit
  • Obstacole de Lloyd Douglas  -Carti bune de citit