Atingerea Cuantica. Puterea de a vindeca

Richard Gordon
Adevar Divin
2009
Cristian Hanu
Atingerea Cuantica. Puterea de a vindeca de Richard Gordon  -Carti bune de citit

"Îmi imaginez că va veni o zi în care vindecarea va deveni o capacitate universală şi în care durerea şi suferinţa de pe această planetă se vor reduce în mod semnificativ, la o fracţiune infinitezimală din cele pe care le vedem la ora actuală. Am cunoscut personal familii ai căror membrii au devenit mai apropiaţi în urma practicării vindecării prin atingere. Îmi imaginez ca va veni o zi în care toţi membrii marii familii a umanităţii se vor simţi mai apropiaţi unii de ceilalţi, prin împărtăşirea reciprocă a iubirii şi prin aplicarea acestei energii a vindecării."
    Cu toţii împărtăşim aceeaşi Energie Vitală. Suntem parte din ea, indiferent că suntem conştienţi de asta sau nu. Ideea că această energie poate fi folosită ca mijloc de vindecare pare cum nu se poate mai realistă. "Atingerea Cuantică" aduce în atenţia cititorului exact mecanismele necesare şi paşii de urmat pentru a putea pune Energia Vitală în slujba atenuării durerilor cronice şi a suferinţelor. Truc magic, efect placebo? vor întreba scepticii. Autorul reuşeşte totuşi să convingă, aducând argumente palpabile şi deloc complicate în demersul său. Indiferent de motivul alegerii acestei lecturi, cititorul va găsi între paginile cărţii o abundenţă de informaţie, un ghid practic în vederea descoperirii acestui procedeu de vindecare, volumul cuprinzând tot ce ai nevoie să ştii despre acest subiect.
    O lectură extrem de interesantă, "Atingerea Cuantică. Puterea de a vindeca" se înscrie cu succes în seria cărţilor care celebrează misterul condiţiei umane şi marea putere latentă ce se ascunde în fiecare individ, mai mult sau mai puţin obişnuit.

<<
  • Studiul China de Colin T. Campbell  -Carti bune de citit
  • Secretul Florii de Aur. Cartea constiintei si  vietii de .....  -Carti bune de citit