Camera Blestemata ( seria Jocul Lupoaicelor 1 )

Mirelle Calmel
2005
Alina Beiu Desliu
Camera Blestemata ( seria Jocul Lupoaicelor 1 ) de Mirelle Calmel  -Carti bune de citit

În decorul Franţei anilor 1500, eşti introdus într-o aventură atât de complexă, încât îţi va fi imposibil să întrerupi lectura cărţii odată ce ai început-o. Scena va fi dominată de familia arendaşului Leterrier, sau mai precis de femeile supravieţuitoare ale acestei familii. Într-o epocă în care cei cu bani şi titluri nobiliare, la umbra legilor favorabile lor, aveau dreptul de a profita de cei sărmani, această familie va cunoaşte cruzimea nobilului Francois de Chazeron, iar din acel moment se vor declanşa evenimentele surprinzătoare ale acestui volum. Vom pătrunde atât în lumea femeilor-lup, înţelegându-le motivaţia şi determinarea, cât şi în laboratorul autointitulatului alchimist Francois, aflat într-o nebună goană pentru obţinerea celebrei pietre filosofale. În cele din urmă cititorul va fi purtat şi în capitală, unde va cunoaşte atât lumea năpăstuiţilor din subterane, Curtea Miracolelor, cât şi viaţa fastuoasă de la curtea regelui Francisc 1. Vom cunoaşte povestea a trei generaţii de femei extraordinare bunica Amelie, Isabeau şi Alberie, şi fiica lui Isabeau, Loraline, şi vom înţelege că abuzul nu schilodeşte neapărat trupul, ci mai ales sufletul, iar cel ce trece peste moment poate avea nevoie de mai mult decât de curaj şi de încredere. Vom asista la vieţi distruse, la predestinare, la blesteme din negura timpului, dar vom descoperi în acelaşi timp şi forţa vindecătoare a afecţiunii.
    "Camera Blestemată" te va încânta şi te va incita, oferindu-ţi cam tot ce îţi doreşti de la o carte bună, inclusiv... o continuare.

Razbunarea lui Isabeau (seria Jocul Lupoaicelor 2) de Mirellle Calmel  -Carti bune de citit

<<