Inima de piatra

Luanne Rice
2006
Monica Sabin
Inima de piatra de Luanne Rice  -Carti bune de citit

"Noaptea trecută, am stat în pat cu pătura trasă până la bărbie. Mi-am amintit de copilărie când stăteam cu pătura în cap şi mă simţeam de parcă eram prinsă într-o crevasă îngustă. O aruncam şi respiram adânc; uneori o trezeam pe Maria şi o convingeam să se urce cu mine pe acoperiş. Aseară, mi-am aruncat pătura şi am încercat să respir aer proaspăt, dar nu era decât aer condiţionat şi m-am simţit mai îngrădită ca niciodată.
    Sunt îngrădită din punct de vedere al locului în care mă aflu, e adevărat, dar asta nu se compară cu a fi îngrădit prin faptele tale."
    Ieşind dintr-o căsnicie nereuşită, arheologul Maria Dark optează pentru întoarcerea acasă înainte de a se decide ce va face în continuare. Ajunsă aici, nu numai că nu găseşte alinarea pe care o caută, ci va nimeri într-un adevărat război conjugal, ce o are drept protagonistă pe Sophie, sora ei. Lucrurile degenerează, astfel încât Maria va primi responsabilităţi cu care nu credea ca se va putea descurca vreodată.
    "Inimă de piatră" nu este un romance siropos cum poate spera cititorul. Este o carte despre adevărata faţă a vieţii, despre abuzuri şi despre familie. Este o carte manifest, ce îndeamnă la comunicare, la intervenţie, şi care, categoric, condamnă neimplicarea, ce duce de obicei spre tragedie. Personajele autentice te vor predispune la empatie, iar întreaga acţiune îţi va transmite valul emoţional urmărit de autoare. O reuşită frântură de viaţă "necosmetizată", "Inimă de piatră" îţi va oferi motivul de a te gândi la propria existenţă şi, de ce nu, de a privi în jur, cu mai multă atenţie, la lucruri pe care poate le-ai trecut cu vederea.

<<
  • Rendez-vous la miezul noptii de Amanda Quick  -Carti bune de citit
  • Orasul de Sticla (seria Instrumente Mortale 3) de Cassandra Clare  -Carti bune de citit