Samaritean.Marele secret al Papei

Philippe Van Rjindt
2009
Anca Irina Ionescu
Samaritean.Marele secret al Papei de Philippe Van Rjindt  -Carti bune de citit

"Răul nu se sinchiseşte de amintiri! Trebuia să se înţeleagă că prezentul este mai puternic decât trecutul, iar viitorul încă şi mai puternic.Pentru fiecare om este mai important ceea ce are acum, lucrul la care aspiră acum, decât ceea ce a fost şi s-a dus.(...) Pentru noi toţi, lumea se mişcă prea repede. Nici o tragedie nu ne scapă, orice atrocitate, indiferent unde s-ar întâmpla, ajunge la urechile noastre şi, în cele din urmă, şi la inimile noastre. Dar ni se face lehamite de asemenea ştiri - suntem uluiţi de felul în care se repetă, decepţionaţi pentru că ne considerăm neputincioşi în faţa lor. Aşa că este mai uşor să le ignorăm, să ne facem că n-am auzit, să ne vedem numai de treburile noastre. Aceasta înseamnă însă triumful răului şi, implicit, ruşinea noastră - capitularea."
     Un adevărat tur de forţă, cartea "Samaritean. Marele secret al Papei" va desfăşura în faţa cititorului o conspiraţie internaţională de proporţii, care va implica atât marile puteri laice cât şi Vaticanul. Intrigi, secrete, răsturnări de situaţie sunt redate de autor într-un format perfect ajustat fiecărei scene, cititorului rămânându-i deliciul de a se lăsa învăluit de poveste. Deşi categoric o ficţiune, acţiunea romanului îţi lasă senzaţia de "posibil", tocmai datorită faptului că istoria are tendinţa să se repete.
    "Samaritean. Marele secret al Papei" este o carte despre complexitatea umană, în care vom urmări atât ascensiunea unui om în slujba binelui, cât şi ororile de care suntem capabili atunci când uităm să fim oameni. O lectură concentrată, de bună calitate, un mod excelent de a pătrunde în lumea lui Philippe Van Rjindt.

<<
  • Misterul Manuscrisului de Ian Caldwell &amp; Dustin Thomason  -Carti bune de citit
  • Martorul de Nora Roberts  -Carti bune de citit